Bestil katalog

Højskolerne udgiver hvert år to kataloger, der giver dig et overblik over alle de danske folkehøjskoler og deres kursusudbud. I vores katalog over korte højskolekurser, får du en kort præsentation af højskolerne og et overblik over alle udbudte kurser. Vil du have overblik over højskoler med lange ophold, så kig i vores A6-folder.

Bestil Fælleskataloget 2024

Når du bestiller vores fælleskatalog, får du både kataloget over højskolernes korte kurser (1-7 uger) og vores hæfte med de lange kurser (2-12 måneder).

Bestil fælleskataloget med korte kurser og lange ophold

Du kan også bestille kataloger ved at kontakte os på kontor@ffd.dk eller på 33 36 40 40 (mellem kl. 10 og 12)

Bestil højskolernes egne kataloger

Ønsker du kataloger fra udvalgte højskoler, så besøg deres sider eller deres kurser. Bestil enten på kursusbeskrivelserne eller hent kataloget i pdf.

Se listen over alle højskoler

På hvert kursus er der en mulighed for at bestille og download katalog, hvis skolen har tilføjet det.

undefined'

Skal du bruge flere kataloger?

Hvis du skal bruge mere end et katalog til fx skoler, biblioteker eller andre institutioner kan du skrive til kontor@ffd.dk eller ringe til Højskolernes Hus på telefon 3336 4040.

Find højskolekursus

Find et højskoleophold, der passer til dig. Vælg mellem 75 højskoler og over 200 fag.

Søg kurser

Ofte stillede spørgsmål

Har du flere spørgsmål om højskole? Se vores side med typiske spørgsmål og svar.

Se FAQ