Kunst og kreative fag

Højskolen er det perfekte sted for kreative sjæle. På et kort kursus kan du prøve kræfter med nye kreative discipliner eller fordybe dig i et håndværk, som du allerede er god til.

Slip kreativiteten løs

Du finder faktisk ikke meget bedre muligheder for at udfolde din kreativitet end på højskoler. Du kan finde kurser i f.eks. fotografi, maleri eller tegning eller bruge dine hænder til keramik, træhåndvæk, strikning, glaspustning og andre forskellige former for håndarbejde.

På en højskoleuge får du tid til at fordybe dig i den kreative proces. Du bliver undervist af dygtige lærer, der mestrer deres fag og brænder for at lære fra sig. Alle kan være med, uanset om du er nybegynder, øvet eller ekspert. Skolens faciliteter giver dig samtidig de bedste rammer for at lade kreativiteten flyde og giver dig ny inspiration.

Find et kort kursus

Der er plads til voksne i alle aldre på korte kurser, men der findes også kurser, der er særligt målrettet seniorer. De fleste korte kurser varer en uge, men de kan sagtens vare længere.

Se alle korte kurser i faggruppen

Se alle seniorkurser i faggruppen

Bestil et katalog

Få overblik over alle korte kurser eller læs mere om lange højskoleophold.

Bestil et katalog

Gavekort

Vil du glæde nogen med et højskoleophold eller et tilskud?

Køb et gavekort