Højskoleophold for voksne med fokus på trivsel, livsstil og kreativitet

Højskolen Skærgården

Alle har mulighed for enkeltværelse med eget bad og toilet.

TRIVSEL - For folk i forandring

Ledige pladser
Vestjylland
Højskolen Skærgården
Højskolen Skærgården er en livsstils- og trivselshøjskole for mennesker i alle aldre, der ønsker at skabe positive forandringer i livet. Måske ønsker du at få viden og inspiration til at ændre livsstil og starte et varigt vægttab. Måske søger du en oase, hvor du kan blive klogere på dig selv, finde ro og livsglæde, leve sundt og fremfor alt komme til at trives bedre. På Skærgården lever du sundt og aktivt, mens du bliver klogere på dig selv og dine vaner. Naturen er en vigtig medspiller: Sø og skov er med til at rense tankerne og få kroppen i gang. Her er på alle måder højt til loftet og plads til at skabe forandring.  Alle har mulighed for enkeltværelse med eget bad og toilet.   TRIVSEL - For folk i forandring Er for dig som står i en overgangsfase i livet og har brug for tid og rum til personlig udvikling, læring og vækst.  LIVSSTIL - Veje til varigt vægttab Er for dig, som både ønsker et vægttab her og nu og samtidig lære at holde vægten og få mere overskud psykisk og socialt. SKABERGLÆDE – Tag hånd om dit liv Er for dig, som ønsker et sundt og meningsfuldt liv, hvor du bruger hænderne aktivt og kreativt til at skabe livsglæde og positive forandringer.
Skærbæk , 7400 Herning
Livsstilshøjskole